- FORSIDE
-
Uddannelse
- Oversigt
- 🍀 Den Naturmedicinske Metode
- Heilpraktikeruddannelsen
- Kostpiloten
- Spørgsmål og svar
- Bruttolønsordningen
Handelsbetingelser og abonnementsbetingelser
Som udgangspunkt forsøger vi at opføre os ordentligt og anstændigt. Vi vil ikke sælge dig noget, du ikke er tilfreds med. Og vi plejer at klare de fleste uenigheder i god ro og orden.
Når det er sagt, så kan du læse vores officielle betingelser herunder. Dem skal vi også have for at opfylde loven.
Generelt
Produkter og tjenester for Nordic College of Natural Medicine, Heilpraktikerskolen, E-medicus, Kostakademiet, Kostpiloten, GreenBoost og Terapeutforum udbydes af:
Nordic College of Natural Medicine (NCNM), Vestergade 38, 8600 Silkeborg CVR: 39697513
Kontakt os på kontakt@ncnm.dk eller tlf. 60 88 50 70.
Vores produkter og varer leveres enten digitalt via e-mail, som fysiske kurser eller live-arrangementer.
Betaling kan foregå med både VISA, MasterCard og Dankort.
Alle priser for live-kurser, live-uddannelser og e-uddannelser er i danske kroner ekskl. moms, da vi som skole er momsfritaget.
Priser for e-bøger, plancher og webkurser, m.m. er i danske kroner inkl. moms.
Abonnementer er det tekniske ord for de månedlige afdrag på vores uddannelser. For abonnementer gælder, at abonnementsprisen, som er oplyst på produktsiden, automatisk bliver trukket for hver abonnementsperiode. Kvittering for det enkelte træk sendes via e-mail.
Du modtager en e-mail med bekræftelse på din abonnementstilmelding efter indgåelse af abonnementet.
Du kan når som helst opsige dit abonnement ved at skrive til kontakt@ncnm.dk eller ved at logge ind på din konto og selv stoppe abonnementet. Opsigelsen er øjeblikkelig, og efter opsigelsen bliver du ikke faktureret eller trukket yderligere. Eventuelle allerede udsendte fakturaer skal dog stadig betales.
Ønsker du at forny dine kortoplysninger kan du klikke på det link, der står i hver faktura.
Levering af digitale produkter sker som oftest i løbet af få minutter.
Alle rettigheder til kurser, workshops, events samt digitale produkter tilhører Nordic College of Natural Medicine. Ved køb opnås udelukkende licens til at benytte det købte produkt som angivet under det pågældende produkt.
Omkring returret gælder følgende betingelser:
Alle beløb refunderes via dit betalingskort.
Terapeutforums og NCNM’s web-kurser, e-bøger og plancher
Du har 60 dages fuld returret på alle Terapeutforums og NCNM’s web-kurser, e-bøger og plancher. Vil du gøre brug af returretten, behøver du ikke forklare dig, men skal blot kontakte os.
Heilpraktikeruddannelsen på Heilpraktikerskolen og kostvejlederuddannelsen på Kostakademiet
Indbetalte beløb til heilpraktikeruddannelsen refunderes ikke. Ved samlet betaling kan du dog få refunderet beløb, der svarer til ratebetalingens evt. resterende rater, hvis du afbryder forløbet.
I øvrigt henviser vi til Forbrugeraftaleloven (§28, stk. 1). Ifølge Forbrugeraftaleloven kan aftalen mellem den studerende og skolen efter 5 måneder opsiges fra aftalens indgåelse med en måneds varsel. Indbetalte beløb for undervisning udover de 5 måneder tilbagebetales straks (jf Forbrugeraftaleloven §29 stk 1).
Du har adgang til Heilpraktikerskolens on-line-bibliotek, så længe du er tilmeldt uddannelsen.
E-medicus
E-medicus tilbyder 14 dages fuld returret, hvor du kan få alle indbetalte beløb tilbage – uden kommentarer og uden brok. Så har du tid til at teste af, om e-learning og E-medicus er noget for dig. Afbryder du dit forløb inden 14 dage, refunderes det fulde indbetalte beløb.
Afbryder du forløbet efter 14 dage, refunderes indbetalte beløb ikke. Har du betalt samlet, kan du dog få refunderet beløb, der svarer til ratebetalingens evt. resterende rater.
Enkeltkurser på Heilpraktikerskolen og Kostakademiet
Du har sikret din plads på et kursus, når du har gennemført betalingen.
Får du brug for at afmelde dit kursus, gælder følgende regler:
Afbud indtil 14 dage, inden kursusstart: Hele beløbet refunderes.
Afbud fra 14 dage til 7 dage, inden kursusstart: 50% af beløbet refunderes.
Afbud 7 dage før eller senere: Betalingen refunderes ikke.
Hvis du vil klage
Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har købt, vores måde at hjælpe dig på, eller hvis vi har forskellig opfattelse af en sag, kan du klage.
Klager over varer eller tjenesteydelser kan indgives til Center for Klageløsning og Forbrugerklagenævnet, som du finder her.